duminică, 29 martie 2015

Ziua 39: Dezmat


Ieri am fost toata ziua plecata de acasa si pana la ora pranzului am fost cumintica insa la cina am fost nevoita sa mananc in oras (nu cred ca mai fac prostia asta vreodata cat sunt la dieta) asa ca nu e nimic surprinzator ca am calcat in strachini. Domnul cantar, cum era de asteptat de altfel, si-a si aratat coltii dimineata cu un +500g. Nu e chiar asa grava treaba insa daca o tin tot asa o sa ajung de unde am plecat. Asa ca astazi, in a 40 zi, sunt ferma pe pozitii. Ce-i drept m-am si trezit fara pofta de mancare.  Am facut si ceva modificari in meniul zilnic, dimineata pe stomacul gol un pahar de apa cu miere si otet de mere plus o pastiluta de multivitamine. La fel si seara inainte de cina. Apa cu otet de mere se pare ca imi mai taie avantul spre mancare :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu