joi, 26 martie 2015

Ziua 37: Cina


Pizza cu branza si porumb


















Pentru blat:
125 g faina integrala
50 ml apa
1 plic drojdie
un paf sare
1 lingura ulei vegetal(eu am pus de macadamia)

Pentru topping

60 gr branza (eu am folosit cheddar)
porumb
sos de rosii
busuioc

Daca tineti Rina, renuntati la branza si porumb si puneti legume permise in fiecare zi (ciuperci, ardei, rosii, vinete, dovlecel, brocoli, masline)

Pentru blat: Fina se ameste cu sarea si drojdia intr-un castron. Se adauga si uleiul si apa calduta si se framanta putin aluatul. Se pune castronul intr-un loc caldut, acoperit cu un prosop si se lasa coca sa creasca pentru 30-40 de minute.

Cand aluatul si-a dublet volumul intineti o foaie subtire peste care puneti sosul de rosii, busuiocul si restul ingredientelor(dupa bunul plac). Am servit doar 5 feliute din cele 8 cu patrunjel proaspat tocat si ketchup fara zahar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu