miercuri, 25 martie 2015

In afara dietei


Budinca de paine cu mere,dulceata de visine si frisca

Ar merge numai bine la o cina carbo a dietei Rina

Nu e cel mai aspectuos desert(desi in tava arata bine :D) dar e super delicios.

2 felii de paine toast
20 gr praf de budinca(a mea a fost de fistic)
1 mar mic taiat cubulete
2 linguri dulceata de visine
2 lingurite zahar
150 ml apa sau lapte
1 lingura fulgi de ciocolata(optional)

Prima felie de paine se rupe in bucati si se aseaza intr-o tava. (de sticla am avut eu 8x15) Peste paine se aseaza merele amestecate cu dulceata de visine in prealabil. Se rupe si cealalta felie de paine in bucatele si se aseaza peste fructe. Apa se ameste cu praful de budinca si cele doua lingurite de zahar si se toarna peste compozitie. Se da tava la cuptor pentru 10-15 minute. Dupa ce se scoate din cuptor trebuie lasata cel putin 30 de minute sa se raceasca. Eu am servit-o cu frisca, si cativa fulgi de ciocolata alba :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu