luni, 9 martie 2015

Ziua 21: Proteine


Ratatouille cu branza de capra

1 dovlecel
1 vanata micuta
1/2 ardei gras galben
3-4 rosii medii
3-catei de usturoi
150 gr sos de rosii + putina apa
sare
piper
oregano

Legumele se feliaza (ardeiul l-am taiat fasii) si se aseaza in tava astfel: 1 felie de vanata, 1 felie de rosie, 1 felie dovlecel iar apoi procesul de repeta pana cand se umple tava. Ardeii i-am pus peste toate legumele, la fel si cateii de usturoi pe care i-am feliat. Sosul de rosii l-am amestecat cu condimentele si putina apa si l-am turnat peste legume. Am acoperit tava cu folie de stanio si am dat-o la cuptor, 220 de grade, pentru 40 de minute. Du pa 40 de minute am scos staniolui, am faramitat branza de capra deasupra si am mai dat la cuptor inca 20 de minute.



Reteta originala: http://savoriurbane.com/ratatouille-cu-branza-de-capra/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu