miercuri, 25 martie 2015

Ziua 36: Mic dejun




















Nu este pentru Rina
200 grame Iaurt grecesc
jumatate de banana
1 capsuna mare
scortisoara



Update!

Simt ca o iau razna, corpul nu ma mai asculta sau cantarul face misto de mine. Ramane blocat in jurul valorii de 64,8 si nu vrea nici in ruptul capului sa coboare mai jos. Nu stiu daca fac eu ceva gresit, sau daca e doar organismul meu, care satul de atatea si atatea diete, imi zice STOP! Aseara am cedat psihic, si am mancat prostii, ca deh, eu de ce sa nu calc stramb? Si pe langa asta, in disperarea mea am mai si intrat pe 'net sa caut tot felul de solutii, care mai de care mai desuchiate, mai ciudate, mai aberante. Dar cum se spune ca noaptea e un sfetnic bun, ei bine, m-am trezit cu ganduri bune si pasnice pentru dieta mea :D Voi merge inainte, o sa incerc sa mai reduc din portii (o sa ajung sa mananc un bob de mazare, dar hei, ce nu face baba ca sa fie frumoasa?!) De fapt si de drept, cred ca nici nu prea mai e dieta, vreau sa fac din asta un stil de viata, a inceput sa imi placa sa mananc sanatos :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu