duminică, 22 februarie 2015

Start!


"Dupa-atata frig si ceata
Iar s-arata soarele. "
(Primavara-Goerge Toparceanu")

In timp ce iarna nu vrea sub nicio forma sa plece,eu m-am apucat sa fac schimbari in viata mea. Si ce mod mai frumos de a incepe primavara decat cu o super dieta care sa ma pregateasca pentru sezonul cald, pentru pantaloni scurti, fuste si sandale? Si ca sa nu ma mai lungesc la vorba, ca si asa n-am cine stie ce talent, am sa va povestesc direct despre ce este vorba. Am inceput pe 17.02.1015, dieta de 90 de zile sau asa numita dieta disociata, cu 67 de kg la cei 168 de cm ai mei. O greutate normala pentru statura mea insa nu una care sa ma multumeasca. Telul meu :53-55 de kg. Am mai tinut si in intrecut dieta (nu va imaginati ca sunt la prima :))) si am reusit sa slabesc cam 16 kg. Asa ca mi-am zis ca daca atunci a functionat, poate am noroc si va mai functiona inca o data. Principiile dietei le gasiti usor, cu un search pe google "Dieta Rina de 90 de zile". Pe scurt, 4 zile, 4 categorii de alimente, zile pe care le repeti pana ajungi la greutatea dorita sau pana la sfarsitul celor 90 de zile. Micul dejun e mereu acelasi, fructe, din 2 in 2 ore pana la 12:00. Debutul este promitator, -1,6 kg dupa 4 zile, asa ca merg inainte sa vedem ce-o sa iasa. Acest blog nu este decat un jurnal, un imbold pentru mine sa imi schimb obiceiurile alimentare si sa incerc sa duc o viata mai sanatoasa ca pana acum, si poate o sursa de inspiratie pentru alte persoane, :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu